Konversio-optimointi

Konversio-optimointi auttaa meitä ymmärtämään sinun verkkosivustosi toimivuutta, miten käyttäjät siellä reagoivat ja miten pystymme parantaa verkkosivustoasi.

Alhainen konversioprosentti tuhlaa markkinointia budjettiasi turhaan. Kehittämällä sivustoasi kävijäystävällisemmäksi, kävijän löytävät haluamansa palvelut helpommin ja mukavemmin. Tämän ansiosta konversioita saadaan parannettua ja raha ei valu hukkaan.

Miksi konversio-optimointi kannattaa?

  • Kävijät liideiksi ja liidit asiakkaiksi
  • Ohjaa kävijää tekemään haluttu toimenpide sivustollasi
  • Lisää konversioprosenttia
  • Lisää mahdollisuuksiasi korkeammalle tuotolle

Mitä konversio-optimointi on?

Konversio-optimointi on digimarkkinoinnin osa-alue, jossa pyritään saamaan mahdollisimman moni kävijä tekemään haluttu toiminto esim. yhteydenotto tai verkkokauppa tilaus. Se on hakukoneoptimoinnin ja hakusanamainonnan ohella yksi digimarkkinoinnin keskeisimmistä ja nopeimmin kasvavista osa-alueista.

Ohjaa kävijä tekemään haluttu toimenpide

A / B testaus

Kävijät liideiksi ja liidit asiakkaiksi

Kasvata asiakkaiden ostotiheyttä

Enemmän kauppaa konversio-optimoinnilla?

Ota yhteyttä soittamalla tai lähettämällä sähköpostia alla olevista linkeistä

Konversio-optimointi prosessi

Hyödyntämällä lämpökarttoja, analytiikkaa, nauhoituksia ja A/B-testausta pystymme optimoimaan sivustasi tehokkaan yhdistämällä tieteen ja luovuuden. Toimivat digitaaliset markkinointikampanjat vaativat jatkuvaa testaamista, raportointia ja analysointia sitä pitäisi tehdä uudelleen ja uudelleen.

A / B testaus

Tunnetaan myös nimellä jaettu testaus. Se on menetelmä, jolla verrataan verkkosivun tai sovelluksen kahta versiota keskenään. Voimme määrittää kumpi versioista toimii paremmin. AB-testaus on lähinnä kokeilu, jossa käyttäjälle näytetään satunnaisesti kahta tai useampaa sivun variaatiota. Määritämme tilastoanalyysin mukaan kumpi niistä toimii paremmin.

Lämpökarttojen analysointi

Analysoimme lämpökarttojen antamaa dataa esittämään käyttäjän käyttäytymisen tietyillä verkkosivuilla tai verkkosivujen malleissa. Sitä voidaan käyttää kertomaan, mitä käyttäjät ovat napsauttaneet sivulle tai kuinka pitkälle he ovat vierittäneet sivua. Muutamme sivustoa vastaamaan liikenteen käyttäytymistä sivuilla.

Kävijän aktivointi

Luo kävijöille kiireellisyyden tunnetta, että tuote tai palvelu on saatava heti. Totuus on, ettei mikään saa asiakasta toimimaan paremmin kuin rajoitettu aika. Jos muistutat asiakkaita siitä, että aika kulkee ja kello käy, se kannustaa heitä toimimaan sivullasi.