Konversio-optimointi

Kävijät liideiksi ja liidit asiakkaiksi

Konversio-optimointi auttaa meitä ymmärtämään sinun verkkosivustosi toimivuutta, miten käyttäjät siellä reagoivat ja miten pystymme parantaa verkkosivustoasi.

Miten sitä tutkitaan?

Hyödyntämällä lämpökarttoja, analytiikkaa, nauhoituksia ja A/B-testausta pystymme optimoimaan sivustasi tehokkaan yhdistämällä tieteen ja luovuuden. Toimivat digitaaliset markkinointikampanjat vaativat jatkuvaa testaamista, raportointia ja analysointia sitä pitäisi tehdä uudelleen ja uudelleen.

Miksi se kannattaa huomioida?

Markkinointibudjettisi menee hukkaan, jos ohjaat kävijöitä sivulle, joilla on alhainen konversioprosentti.  Sivuilla on siis kalliita kävijöitä, mutta vähän ostajia. Parantamalla konversioprosenttia saamme samalla markkinointibudjetilla enemmän konversioita eli enemmän myyntiä.

Mihin se vaikuttaa?

Konversio-optimointi auttaa meitä ymmärtämään sinun verkkosivustosi toimivuutta, miten käyttäjät siellä reagoivat ja miten pystymme parantaa verkkosivustoasi. 

Mitä se auttaa?

Konversio-optimoinnilla pyritään saamaan mahdollisimman moni kävijä tekemään haluttu toiminto esim. yhteydenotto tai verkkokauppa tilaus.

Haluatko saada enemmän yhteydenottoja?

Täytä lomake ja aloitetaan matka kohti huippua!